ניווט באיזון העדין בניטור עובדים ופרטיות נתונים בניהול מקום העבודה

ניהול מקום עבודה הוא תחום רב-גוני הטומן בחובו איסוף ועיבוד נרחב של נתונים אישיים על עובדים. נתונים אלו נגזרים ממגוון רחב של מקורות, לרבות תקשורת טלפונית, מיילים, מערכות ניטור, שעון נוכחות, ועוד.

 
מטרת ההרצאה היא לצייד גורמי מפתח בארגון עם הידע והאסטרטגיות לנטר ביעילות את כוח העבודה שלהם תוך שמירה על הכבוד המרבי לנורמות הפרטיות, ובכך למזער פגיעות משפטיות פוטנציאליות.


מרצה: עו"ד שיר שושני -כץ, מומחית למשפט וטכנולוגיה, מנהלת מחלקת משפט וטכנולוגיה, פירמת עוה"ד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'


הכנס ייערך ביום ב' – 20/11/23. שעת ההרצאה בסדר היום: 09:00
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה בתל אביב
 


הכנס מהווה הזדמנות חשובה לאנשי מקצוע בתחום הפרטיות, יועצים משפטיים ומנהלים מודאגים להישאר מעודכנים בהתפתחויות האחרונות בתחום הפרטיות והגנת מידע, וללמוד מהמומחים המובילים בתחום, ולקבל פתרונות ואסטרטגיות הולמים לאתגרי המחר.

אז, בואו איתנו למסע המרגש הזה וביחד נפיק את המירב מהזדמנות הזו לעצב את עתיד הגנת הפרטיות והמידע בעידן הבינה המלאכותית.

למשתתפים תוענק תעודה בפירוט החומר הנלמד.

בכנס זה, נתעמק בנבכי חוקי הפרטיות והגנת המידע, נבחן את ההנחיות והשיטות המומלצות לציות ונתעדכן בהלכות החדשות שקבעו בתי המשפט בתחום.

הדוברים והמומחים שלנו ישתפו את הידע והתובנות שלהם לגבי ההתפתחויות האחרונות בתחום ויספקו דוגמאות מעשיות לאופן יישום החוקים הללו בתרחישים אמיתיים.

בכנס זה אין התערבות של נותני חסויות, אין הרצאות מסחריות סמויות במסווה של הרצאות מקצועיות. הכנס מציע מקצועיות נטו! 


בין אם אתה מקצוען פרטיות, מומחה משפטי או מנהל מודאג, אנו ממליצים לך להצטרף אלינו לדיון מעורר מחשבה ואינפורמטיבי בנושא המכריע של פרטיות והגנה על מידע.