מלון קראון פלאזה תל אביב - 22/05/24

08:30
קליטה, רישום וכיבוד קל
09:00
"לדווח או לא לדווח? הזווית המשפטית באירוע אבטחת מידע"

בהרצאה חשובה זו, עו"ד דנה זיגמן-בירנד תציג את הזווית המשפטית שחשוב לדעת לאור השינויים המקומיים והגלובליים בתקופת אי-וודאות ומשבר.

מרצה: עו"ד דנה זיגמן-בירנד, יועצת משפטית בחברת Critical Impact, חברה בוועדת הפרטיות של לשכת עורכי הדין, מלווה ומייעצת לחברות וארגונים בקומפליינס לפרטיות



10:00
ארוחת בוקר קלה ומפגשי נטוורקינג
10:40
ההגנה על הפרטיות אל מול התקדמות הטכנולוגיה והחקיקה בנושא הפרטיות וה-AI בארץ ובעולם

בעידן שנשלט על ידי החלטות מונעות נתונים, המעבר ממאגרי מידע נרחבים לעולם הניואנסים של בינה מלאכותית מציג אינספור אתגרים ושיקולים רגולטוריים. הרצאה זו מעמיקה בנוף הרגולטורי סביב איסוף ויישום של מערכי נתונים עצומים, במיוחד עם דגש על נתונים אירופיים לאור העדכונים הרגולטוריים האחרונים של האזור.

הרצאה זו נועדה להעצים אנשי מקצוע בתחום הנתונים ומנהיגים עסקיים עם הבנה חזקה של הסביבה הרגולטורית הנוכחית. על ידי ניווט המורכבות מאיסוף נתונים במסדי נתונים עצומים ליישומי AI, המשתתפים יהיו מצוידים יותר לרתום את כוח הנתונים בצורה אחראית ויעילה.

מרצה: עו"ד דן חי- מומחה משפטי מוביל בתחום הגנת מידע והפרטיות, עומד בראש משרד דן חי ושות', המדורג בפיר הראשון בדרוג דאנס 100 לסייבר.
יו"ר הוועדה להגנת הפרטיות של לשכת עורכי הדין מאז 2006. ליווה בשם לשכת עורכי הדין את הליך אישור תקנות אבטחת המידע הישראליות החדשות בוועדת חוקה.
מחבר הספרים ההגנה על הפרטיות בישראל ותורת המסר- בין דיוור ישיר ל'ספאם'

12:00
ניווט באיזון העדין בניטור עובדים ופרטיות נתונים בניהול מקום העבודה

ניהול מקום עבודה הוא תחום רב-גוני הטומן בחובו איסוף ועיבוד נרחב של נתונים אישיים על עובדים. נתונים אלו נגזרים ממגוון רחב של מקורות, לרבות תקשורת טלפונית, מיילים, מערכות ניטור, שעון נוכחות, ועוד.

מטרת ההרצאה היא לצייד גורמי מפתח בארגון עם הידע והאסטרטגיות לנטר ביעילות את כוח העבודה שלהם תוך שמירה על הכבוד המרבי לנורמות הפרטיות, ובכך למזער פגיעות משפטיות פוטנציאליות.

מרצה: עו"ד שיר שושני -כץ, מומחית למשפט וטכנולוגיה, מנהלת מחלקת משפט וטכנולוגיה, פירמת עוה"ד AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', עבדה בעברה ברשות להגנת הפרטיות

12:45
"הגנת הפרטיות- מגמות עדכניות בתקופה מורכבת בצל מלחמת חרבות ברזל"

בנוף הדיגיטלי המודרני, השמירה על הפרטיות התגלתה כדאגה מרכזית. עם מגמות מתפתחות בהגנה על הפרטיות, יש אפקט גלים בכל הקשת הכלכלית. עו"ד גלעד סממה, ראש הרשות להגנת הפרטיות, יתעמק במערכת היחסים הסבוכה בין מגמות הפרטיות הנוכחיות לבין ההשלכות הכלכליות הרחבות שלהן.
הרצאה זו שואפת להאיר את המשתתפים על הקשר הסימביוטי בין מגמות הגנת הפרטיות ודינמיקה כלכלית. בין השאר באמצעות הרצאתו של עו"ד סממה, המשתתפים יקבלו הבנה הוליסטית, שתאפשר להם למקם אסטרטגית את מאמציהם בצומת מכריע זה.

מרצה: עו"ד גלעד סממה- ראש הרשות להגנת הפרטיות, משרד המשפטים

13:20
ארוחת צהרים חווייתית במסעדת המלון
14:00
ניתור זכות העיון: בירור מעמיק של סעיף 13 לחוק הגנת הפרטיות

המרקם המורכב של זכויות הפרטיות, במיוחד בעידן דיגיטאלי, מחייב הבנה מעמיקה של הוראות משפטיות השומרות על זכויות אלו. הרצאה זו מציעה בחינה ממצה של הוראה מרכזית אחת כזו: זכות העיון כמפורט בסעיף 13 לחוק הגנת הפרטיות

הרצאה זו מיועדת לאנשי מקצוע משפטיים, קציני הגנת מידע ויחידים המעוניינים להבין את זכויות הפרטיות שלהם, השואפת לספק הבנה מקיפה של זכות הבדיקה של סעיף 13. המשתתפים יהיו מצוידים לא רק בידע תיאורטי, אלא בתובנות מעשיות כדי לנווט ביעילות וליישם זכות קריטית זו.

מרצה: עו"ד רונית קריספין, מומחית להגנת מידע ופרטיות, בעברה מנהלת הסיכונים של כל חדרי המחשב של אינטל בעולם, יועצת לסיכוני IT בכירה בפירמת הייעוץ E&Y וברשות להגנת הפרטיות.
כיום, בעלים של Prive IT המספקת שירותי הגנת מידע ופרטיות לחברות מובילות במשק

15:15
סיום הכנס, חלוקת תעודות והענקת שי אישי