50 גוונים של הסכמה

בהרצאה שכותרתה "50 גוונים של הסכמה", חוקרת המומחית הנודעת להגנת מידע ופרטיות, עו"ד רונית קריספין, את האיזון העדין בין הפחתת הסיכון לחברות לבין מתן אפשרות לניצול מידע אישי לטובת העסק.

ההרצאה מתעמקת בנבכי ההסכמה, עיקרון יסוד לכל עיבוד המידע בישראל והיבט מרכזי של חוקי הגנת הפרטיות ברחבי העולם. עו"ד קריספין שופכת אור על האופי החמקמק והפרשני של הסכמה, ומציעה תובנות כיצד ניתן לנהל אותה ביעילות למרות האתגרים הללו. 

ההרצאה תיגע גם בהקשר הרחב יותר של הגנת מידע ופרטיות, שעו"ד קריספין מזהה כתחום הדינמי שעומד בסדר היום המשפטי והטכנולוגי העולמי. על רקע הטענות שהפרטיות נעלמה מחיינו, קריספין מדגישה את החשיבות של פיתוח מערכות יעילות להגנה על מידע ופרטיות. 

עו"ד קריספין, שואבת מניסיונה הרב - כולל תפקידה כמנהלת הסיכונים של כל חדרי המחשבים של אינטל ברחבי העולם, עבודתה כיועצת סיכוני IT בכירה ב-E&Y והרשות להגנת הפרטיות, ותפקידה הנוכחי כבעלים של חברת Prive IT. 

עו"ד קריספין מציעה פרספקטיבה ייחודית ומושכלת בנושאים קריטיים אלה. המשתתפים יכולים לצפות לקבל תובנות על העולם המורכב של הסכמה בעידן הדיגיטלי, להבין כיצד לנווט באזור מעורפל זה כדי לשמור על פרטיות תוך רתימת נתונים אישיים לצמיחה עסקית.


מרצה: עו"ד רונית קריספין, מומחית להגנת מידע ופרטיות, בעברה מנהלת הסיכונים של כל חדרי המחשב של אינטל בעולם, יועצת לסיכוני IT בכירה בפירמת הייעוץ E&Y וברשות להגנת הפרטיות.
כיום, בעלים של Prive IT המספקת שירותי הגנת מידע ופרטיות לחברות מובילות במשק.


תוכנית הכנס