הגנת הפרטיות והמידע בעידן ה-ChatGPT

הרצאה בת שני חלקים, בהגשת עו"ד דן חי, מומחה משפטי בעל שם המתמחה בהגנה על מידע ופרטיות, בוחנת את הנוף המורכב של הגנת הפרטיות בעידן הבינה המלאכותית.

בחלק הראשון, שכותרתו "הגנת פרטיות ומידע בעידן ChatGPT", עורך הדין חי יבדוק את הסוגיות המשפטיות הפוטנציאליות הנובעות מהשימוש בכלי בינה מלאכותית כמו ChatGPT בטיפול בנתונים אישיים. ההרצאה תעמיק בשאלות מרכזיות, כמו כיצד ארגונים יכולים להבטיח שמערכות בינה מלאכותית עומדות בחוקי הפרטיות והתקנות, והצעדים הנדרשים לשמירה על הנתונים האישיים של העובדים והלקוחות בעידן ה-AI.

בנוסף, ההרצאה תחקור את ההנחיות שארגונים צריכים לספק לעובדיהם בנוגע לשימוש במערכות בינה מלאכותית וב-ChatGPT. ההתמקדות תהיה גם בזכויות של יחידים הנוגעות לנתונים האישיים שלהם המעובדים על ידי מערכות אלו, וכיצד לטפח שימוש אתי ואחראי בכלי AI.

בחלק השני, עו"ד חי ינווט בין הסוגיות הנוגעות למעקב אחר עובדים בעולם שנשען יותר ויותר על טכנולוגיות דיגיטליות. הוא יתווה מה מותר ומה אסור בכל הנוגע להליכי גיוס עובדים, מעקב אחר עובדים, שימוש במצלמות, מעקב GPS ועוד.

המשתתפים יכולים לצפות לקבל הבנה מקיפה של יחסי הגומלין המורכבים בין טכנולוגיות בינה מלאכותית והגנה על הפרטיות, מה שיאפשר להם לקבל החלטות מושכלות בעת התמודדות עם כלי בינה מלאכותית כמו ChatGPT. הם גם יכירו שיטות עבודה מומלצות לשמירה על פרטיות וקידום התנהגות אתית בעידן שבו מעקב מתמיד הפך לנורמה.


מרצה: עו"ד דן חי- ממוחה משפטי מוביל התחום הגנת מידע והפרטיות, עומד בראש משרד דן חי ושות', המדורג בפיר הראשון בדרוג דאנס 100 לסייבר.
יו"ר הוועדה להגנת הפרטיות של לשכת עורכי הדין מאז 2006. ליווה בשם לשכת עורכי הדין את הליך אישור תקנות אבטחת המידע הישראליות החדשות בוועדת חוקה.
מחבר הספרים ההגנה על הפרטיות בישראל ותורת המסר- בין דיוור ישיר ל'ספאם'


תוכנית הכנס