אירועי אבטחת מידע – הזוית המשפטית

עו"ד דנה זיגמן-בירנד, שותפה במחלקת הפרטיות של נשיץ ברנדס אמיר ושות', מנווטת את השכיחות העולמית ההולכת וגוברת של פרצות אבטחת מידע. כפי שהודגש, במחצית הראשונה של 2023, כמחצית מאירועי אבטחת המידע היו חדירות לא מורשות למערכת עקב זיהוי גנוב או פישינג. 

ההרצאה מדגישה את חשיבות ההיערכות לאירועי אבטחת מידע, לאור 108 אירועי אבטחה חמורים המדווחים שהגיעו לרשות להגנת הפרטיות בשנת 2021. מטרתה לצייד את הנוכחים בידע על הצעדים הנדרשים להיערך מראש ולטפל ביעילות באירועי אבטחת מידע. 

עם ניסיונה כחברה בוועדת הפרטיות של לשכת עורכי הדין, זיגמן-בירנד נמצאת בעמדה ייחודית להדריך ארגונים בהשלכות המשפטיות וההשלכות של אירועים אלו. 

המשתתפים בהרצאה זו יכולים לצפות לקבל הבנה מפורטת כיצד לתכנן ולנהל אירועי אבטחת מידע מנקודת מבט משפטית. זה כולל חקירה של אמצעי ציות כדי למזער סיכונים, וייעוץ כיצד להגיב במקרה של הפרה, הבטחת חברות מצוידות היטב להגן על המערכות והנתונים שלהן.


מרצה: עו"ד דנה זיגמן-בירנד- שותפה במחלקת הפרטיות של משרד נשיץ ברנדס אמיר ושות'. חברה בועדת הפרטיות של לשכת עורכין הדין. מלווה ומייעצת לחברות וארגונים בקומפליינס לפרטיות


תוכנית הכנס